Wielka promocja sprzedaży „Pasja Bridgestone” w regionie Europy WschODNIEJ


Wiosną 2015 roku marka Bridgestone rozpoczęła szeroko zakrojoną wiosenną kampanię promocyjną „Pasja Bridgestone”. Akcja obejmowała: Polskę, Węgry, Czechy, Słowację, Litwę, Łotwę, Estonię. „Pasja Bridgestone” była platformą promocyjną, która poprzez analogie ze sportem, podkreśla kluczowe przewagi technologiczne opon Bridgestone. Priorytetem marki jest bowiem budowanie skojarzeń z pasją, siłą, wytrzymałością i precyzją w działaniu oraz odwoływanie się do pozytywnych emocji, jakie towarzyszą fanom sportu.

Polscy Klienci za zakup 4 letnich opon Bridgestone mogli wygrać jeden z trzech nowoczesnych rowerów elektrycznych Apache Hawk Bosch oraz jeden z 50 tabletów Samsung Galaxy Tab, a oprócz tego czekało na nich ponad 2000 nagród gwarantowanych. W pozostałych krajach zasady różniły się nieznacznie i były dopasowane do możliwości i oczekiwań poszczególnych rynków.

Stworzyliśmy strategię i koncept kreatywny promocji. Po stronie agencji była także obsługa wszystkich działań oraz kreacja materiałów dla wszystkich rynków objętych „Pasją Bridgestone”. Promocja była intensywnie komunikowana w: radio, prasie branżowej, Internecie, punktach wymiany i sprzedaży opon, a także sieci EMPIK.